söndag 9 mars 2008

Fortsätter drömma

Det var inte så lätt att sluta dagdrömma och det blev inte bättre av att en arbetskompis precis kommit hem från en resa till Australien och Nya Zeeland, platser jag mer än gärna skulle vilja besöka, särskilt Nya Zeeland. Har funderat på om det skulle kunna vara möjligt att åka dit men det finns som vanligt två problem, pengar, vilket kan gå att lösa om jag slutar köpa massa skit men vem skulle jag åka med? Vill inte åka ensam, inte för att jag inte skulle våga utan för att det helt enkelt skulle va mycket trevligare att dela resan med någon, jag har alltid gjort allting ensam hela livet och har börjat tröttna på det.
Jag har så många drömmar men den här vill jag ska bli verklighet, vet att det går, tänk att få åka bort några veckor när hösten blir som tråkigast här.

Inga kommentarer: