onsdag 12 mars 2008

Lite gladare

Känner mig just nu väldigt lättad, va rädd att jag inte skulle få lämna in mina skolarbeten eftersom de är så sena så jag skrev ett mail till kursansvariga och frågade och fick ett ok tillbaka. Känns som jag blivit flera kilo lättare. Så nu ska jag jobba på som fan i några dagar, har inget alls planerat i helgen, förutom att jag hade tänkt kolla på melodifestivalen. På fredag kväll blir det nog tacokväll, ska bli kul, ser fram emot det. Känner på mig att jag kommer må lite bättre av det också. Hade tänkt kolla i lite affärer på fredag också, är medlem på yves rocher och när man fyller år får man alltid en födelsedagspresent från dem så jag hade tänkt att hämta ut den. Fyller ju visserligen inte år förrän om typ tre veckor men dom skickar alltid ut kortet en månad före.

Ska försöka träna lite mer snart, har funderat på att börja simma igen, har ett tio-kort på badet här i Skövde som jag bara använt en gång, känns ju som lite slöseri med dom få kronor man har att inte utnyttja det. Går ju på den där jazzdansen en gång i veckan och det är jättesvårt, jag kommer inte ihåg någonting från gång till gång och det känns som om jag snubblar på mig själv hela tiden. Har ju tänkt att försöka ta mig runt tjejmilen i år också men på en betydligt bättre tid än förra året. Ska försöka boka hotell till det ganska snart förresten, det är ju jubileumslopp i år också så jag antar att det kommer va ännu mer folk än förra året och då var det jättesvårt att få tag på hotellrum. Har iof inte anmält mig än men ska göra det.

Inga kommentarer: