onsdag 2 mars 2011

Gör det jag borde för en gångs skull

Sitter faktiskt och pluggar idag, måste nu så jag kommer någonstans. Fick mejl från min handledare igår som undrade hur det gick och påpekade att jag inte hört av mig angående personlig handledning förra veckan. Vi hade inget möte bokat så han har inte väntat på det sättet men pinsamt ändå. Det stod inget om det i vanliga schemat så jag hade missat det totalt. Just förra veckan hade jag tusen andra saker i huvudet. Nu har jag iaf bokat en handledning för nästa vecka, ska sätta flera påminnelser om det på mobilen för det vore verkligen pinsamt att missa.

Tanken slog mig igår att jag kanske borde gå och klippa mig någon dag för vem vet när jag kan få tid till det sen. Beror ju precis på vad det är för personlighet den lille har. Mitt hår är fortfarande väldigt slitet av alla blekningar jag gjort de senaste åren, tänkte dessutom försöka att inte färga håret på ett tag nu utan låta färgen växa ur.

Inga kommentarer: