onsdag 23 mars 2011

Soffan är min bästa kompis just nu

Jäklar vad trött jag är, känns som att kroppen inte vill vara med riktigt längre. Vill ha ut min lilla bebis nu men det är antagligen mellan 3-5 veckor kvar.
Måste plugga, plugga och plugga nu också, bara en vecka kvar till uppsatsen ska va klar. Vill ner på stan också och göra ett sista försök att hitta något roligt att ha på mig på lördag. Min moster fyller 50 på måndag men det ska firas på lördag, eller de ska fira mig lite också eftersom jag fyller snart, jag har typ förträngt det. Jag är ju inte så road av att fira min egen födelsedag. Vi brukar ju fixa middag ihop och bjuda familjen på men den här gången blir det restaurang.

Börjar bli lite smått irriterad på flera personer. Jag har fortfarande inte fått hälften av mina arbetsgivarintyg. Var över en månad sedan jag bad om dem första gången. Tror ju visserligen inte jag kommer få några papper alls från CPM, det ska va fixat från hotellet säger dom men inga papper dyker upp. Vill ju få in dom till försäkringskassan snart, antar att handläggningstiden kommer va ännu längre på mig än andra eftersom jag har papper från fyra arbetsgivare. Tänkte gå ner till kontoret i stan så fort det kommer från hotellet eftersom jag som sagt räknar med att bevisa med hjälp av andra papper att jag jobbade för CPM. Vill att det ska bli rätt från början så att jag får pengar i maj.
På tal om pengar såg jag att jag kommer få tillbaka lite pengar på skatten, va rädd jag skulle behöva betala eftersom vissa drog väldigt lite skatt när jag jobbade förra året. Det är såå tråkigt att behöva betala även om det bara är några hundralappar.

Inga kommentarer: