måndag 28 februari 2011

33+4

Nu har tröttheten satt in, är jättetrött fast jag inte gör så mycket. Det är lite jobbigt men det som verkligen blivit jobbigt nu är att jag får ont i fötterna, vid lunchtid idag orkade jag knappt stå längre. Är så ovant eftersom jag är van att kroppen orkar nästan hur mycket som helst. Men jag är glad att jag än så länge sluppit allt vad foglossning och liknande heter. Den vanligaste frågan jag får är om jag blir sådär galet sugen på något och det har inte hänt alls än. Jag tänkte visserligen gå och köpa ett paket isglass imorgon men det har jag varit sugen på i typ två veckor så kan nog inte räknas till det :)
De flesta säger att det inte är långt kvar nu och om man ser till helheten är det inte det men det är trots allt troligtvis mellan 6-8 veckor kvar... Skulle vara underbart att slippa gå över tiden... Hoppas bebisen fortsätter ligga med huvudet neråt, den har gjort det ett tag nu men man vet aldrig. Jag själv vände mig hela tiden och läkarna vände tillbaka mig ett par gånger men det hjälpte inte. Jag var envis redan då ;)

Inga kommentarer: