torsdag 31 mars 2011

C-uppsatsen är klar

Tycker min lilla bebis kan komma ut nu... Tyvärr kan det dröja fem veckor till, jag trodde att man fick gå över tiden två veckor men här i Skövde är det tre veckor som gäller. Dröjer det så länge kommer jag bli helt knäpp. Jag är jättetrött men kan inte sova, hur jag än ligger gör det ont och känns obehagligt.

Idag är det inlämning av c-uppsatsen, jag skickade papperskopiorna igår och ska skicka den elektroniska nu. Blev klar igår fm. Det slutade på 35 sidor så får va nöjd med det.

Ska åka till Skara idag, Evelyn ska gå i pension idag och jag har hjälpt mamma fixa en överraskningsmiddag åt henne. Vi handlade allt igår men nu ska allt göras iordning till klockan 12. Måste förresten berätta vad som hände mig när jag skjutsat hem mamma igår. Jag svängde ut från deras gård och skulle höja volymen på radion bara lite, då drar den upp på högsta volym och låser sig där. Ingen av knapparna fungerade, det gick inte att sänka eller stänga av radion. Hade ingen aning om att det gick att få upp så hög volym i en bilradio. Va ju tvungen att stanna och hämta pappa, vi tog ur säkringen till radion och när vi satte tillbaka den va radion helt död :(

Inga kommentarer: