söndag 20 mars 2011

Behöver hjälp

Har jobbat med uppsatsen nästan hela dagen idag så jag är ganska nöjd med mig själv. Tyvärr borde jag väl ha kommit längre och jag kanske borde börja bli nervös nu men det är jag inte. Jag har gett mig fan på att den ska bli färdig och på något konstigt sätt brukar jag ju bli färdig. Vad jag egentligen känner är ett problem nu är att jag skulle behöva någon som kontrolläser den åt mig framåt fredag eller lördag men jag har ingen aning om vem jag ska be. Mikael ska läsa den men skulle va bra om jag kunde få hjälp av någon mer för det är så hemskt lätt att missa konstiga meningar och stavfel. Dessutom är ju allt jag skrivit ganska självklart för mig medan någon annan kanske inte fattar något eller får något sammanhang. Man blir ju som bekant hemmablind.

1 kommentar:

Gustaf sa...

Hej kusin. Jag läser jättegärna din uppsats! När exakt behöver du få in synpunkter? Om det inte är väldigt mycket att läsa hinner jag kanske. Du kan e-posta den till mig på MSN.