torsdag 10 mars 2011

Duktigt H&M

Usch vad seg jag är, har legat på soffan ett par timmar nu, va tvungen att vara uppe en stund tidigt på morgonen för va alldeles stel i kroppen när jag vaknade vid sex. Idag är det plugg på hög nivå som gäller. Har fått bra svar från två av tre lärare så det får jag vara nöjd med. Har funderat på att skicka till fler skolor men jag har iaf något att utgå ifrån.

Idag är det v. 35+0. Hade tänkt ta ett foto på mig sen, har lovat att göra det så mina vänner långt bort kan se hur tjock jag blir :)

Måste säga att jag är extremt förvånad och positivt överraskad just nu. I tisdags gjorde jag en beställning från H&M och precis nu fick jag ett sms om att "brevet" finns på Maxi. Jag är ju van att vänta på deras grejer i minst två månader... Jag gjorde en beställning nu så jag skulle ha ett par fräscha toppar lagom efter förlossningen men det är ju jättebra om de skärpt sig för det är egentligen inte ok att ha så lång leveranstid.

Inga kommentarer: