lördag 12 mars 2011

Den utlovade bilden

Jag nådde mitt mål med uppsatsen till igår så är lite småstolt över mig själv. Blev en aning förvirrad bara när jag skulle skicka uppsatsen inför grupphandledningen. Det fanns en version på schemat och en i ett dokument vi fick för ganska länge sedan. Grejen vara bara att jag inte var med på schemat på internet så jag misstänkte att det skickats ut ett nyare mejl som jag inte fått. Försökte få tag på min handledare utan att lyckas så bra men till slut fick jag svar, han hade missat att tala om för mig att han tagit bort mig från schemat eftersom jag inte kommer vara närvarande. Nu ska han tydligen läsa min uppsats för feedback och jag ska läsa Annas (precis som Tommy). Är ju ganska bra för min del eftersom min handledare är väldigt noggrann, fast det är ju inget som säger att han märker allt för att han är lärare.

Va och klippte mig igår, blev inte riktigt som jag tänkt mig men det spelar inte så stor roll. Jag sa till henne att klippa av ganska mycket eftersom typ alla frisörer är så fega med att klippa, dom brukar fråga om dom verkligen ska klippa så mycket som 2-3 cm och fråga tusen gånger att jag inte ångrar mig trots att jag bett om att de ska klippa minst 5 cm. Igår försvann nog nästan 1 dm. Känns skönt, håret känns luftigt och det kommer vara lättskött. Ska försöka komma ihåg att ta en bild imorgon och lägga upp här.

Lovade ju att lägga upp en bild på hur tjock jag blivit också så här kommer den. Den är tagen innan klippningen...


Imorgon är det förresten en månad till beräknat om man tänker datum istället för veckor.

Inga kommentarer: