onsdag 30 mars 2011

Kan inte hålla tyst nu

Ibland är det hemskt svårt att inte säga "vad var det jag sa"... Jag tyckte att det där influensavaccinet kom fram lite för fort och jag vet att många tyckte jag va dum i huvudet som inte tog det men själv är jag väldigt nöjd över att jag inte gjorde det. Nu är det visserligen mest barn som drabbats av biverkningarna men iaf... På Aftonbladet är det någon klok person som skrivit "typiskt svenskt att lita på staten". Det kommer råd och larm hela tiden och det är fullkomligt vansinnigt att tro på allt. Dessutom blåser Sverige upp allt så hemskt. För några år sedan skulle alla helt plötsligt sluta äta potatis för det fick man cancer av... Om inte hela Sverige vaccineras kommer hela befolkningen dö... Folk blir så förbannat hysteriska. MEN, alla gör som dom vill, jag litar på mitt omdöme för jag anser inte att jag har sämre intelligens än andra. Vet att många hade argumentet att de vaccinerade sig för att inte sprida smittan men jag tycker att varje människa själv ska få välja.

Inga kommentarer: