onsdag 16 mars 2011

Dyrt

Huvudet hade inte fixerat sig än. Magen hade inte växt så hemskt mycket sen sist heller. Vi skrev ihop lite info till förlossningen också. Jag tycker sånt är så hemskt svårt bara, visst man kan ha lite önskemål men det finns ju inte en chans att veta hur det kommer bli och eftersom jag inte fött barn förut har jag ju inte den minsta aning om vad jag ska vänta mig mer än att det kommer göra förbannat ont och va jobbigt.

Jag har ju gått upp en del i vikt och behöver andra kläder nu än annars, det gäller ju naturligtvis underkläder också. Har några favorittrosor men de verkar va jättesvåra att få tag på. Har gått igenom sida efter sida på nätet och kollat de flesta sportaffärer som finns här. De finns på en hemsida men tycker kostnaderna för att få dem hitskickade är helt orimliga. Först skulle det kosta 65 kr i frakt och sedan 35 kr i fakturaavgift. Det finns nämligen bara faktura eller postförskott att välja på och postförskott är ju ännu dyrare. Det skulle alltså kosta lika mycket i avgifter att få hit dom som två par trosor kostar. Om jag orkar ska jag gå iväg till Team Sportia imorgon och kolla där också.

Inga kommentarer: