torsdag 31 mars 2011

38+0

Har varit på kontroll på mvc idag och nu är huvudet äntligen fixerat :) Anande att det var det nu för jag har känt mycket mer i bäckenet.

Det blev verkligen en överraskningsmiddag för Evelyn idag, hon hade inte anat någonting. I-M hade lurat henne att hon skulle bjuda henne på paj idag för att det var hennes sista dag men istället var det potatisgratäng, rostbiff, kalkon, fläskfilé, sås, sallad och bröd till alla på företaget :)

Jag har ju inte vetat hur det skulle bli för mig med opponering av uppsatsen men jag får göra den skriftligt. Jag är så ovan vid snälla lärare att jag knappt kan tro på det. Min handledare har verkligen varit jättebra och nu dessutom fixat det här för mig.

2 kommentarer:

Louise sa...

Har du också Torkel? Han är ju helt underbar tycker jag :)

Therese sa...

Nä jag har Richard men han har varit jättebra och verkligen brytt sig om att det ska gå bra :)