måndag 14 mars 2011

Den andra utlovade bilden

Vet inte hur tiden kan gå så fort, helgen försvann som ingenting. Igår var jag i Skara nästan hela dagen, på eftermiddagen var vi på museet för att de hade öppna magasin. Museet i Skara har faktiskt Sveriges tredje största samling. Jag har varit i magasinen några gånger förut men inte just när det varit öppet hus. Fanns personal överallt att fråga om man undrade något.

Idag måste jag plugga massor, vill bli klar snart ifall det skulle hända något före beräknat. Har skickat mejl till fler skolor och hoppas på svar. Va hur mycket trassel som helst när jag skulle skriva i förra veckan. Jag flyttade arbetet från min bärbara till min stationära dator eftersom det fanns en nyare version av word där men det fungerade inte alls. Word kraschade, internet la av och sedan blev det blåskärm... Nu är den nyare versionen av word installerad på bärbara och arbetet flyttat igen. Hoppas på att slippa problem nu. Jag har ju inte så mycket ork så när saker trasslar blir det lite extra jobbigt. Är stel i kroppen när jag vaknar för de timmar jag sover ligger jag nog konstigt. Det brukar släppa efter ett tag men idag har det inte släppt än trots värmekudde. Jag blir lite nervös när jag får ont i nacken numera efter min två-månaders nackspärr förra året.

Här kommer på tal om något helt annat en bild på min nya frisyr. Jag är ganska nöjd faktiskt, är skönt att kunna gå upp på morgonen och håret inte ser för jävligt ut och känns kladdigt.


Inga kommentarer: