tisdag 29 mars 2011

Slutspurt

Min uppsats börjar bli klar nu, det går ju naturligtvis att finjustera i all evighet men annars är det sammanfattningen och väldigt lite på diskussionen kvar. Vet inte varför men jag har alltid jättesvårt att veta vad jag ska skriva i min sammanfattning. Känns inte som att det är en c-uppsats bara, tycker den känns för enkel och jag har inte lagt ner så jättemycket tid på den. Har hur som helst skickat den till min handledare nu på morgonen eftersom han erbjudit sig att läsa den en sista gång.

Jag har funderat på att köpa mig en ny mobil. Jag har fått lite pengar i födelsedagspresent. Skulle va kul att ha en med lite bättre kamera i nu. Skulle jag köpa en ny nu blir det första gången jag köper en ny utan att den gamla gått sönder. Önskar bara jag visste att jag får pengar i maj. Jag har ju fortfarande inte fått mina papper från hotellet. Ska ringa min chef på torsdag igen om de inte kommit då. Problemet är att hon i sin tur måste tjata på det företag jag egentligen var anställd av som har sitt huvudkontor i Stockholm. Allt är ju bemanningsföretag...

Inga kommentarer: