söndag 6 mars 2011

Vasaloppet

Idag har jag inga planer på att göra något annat än att se på tv hela förmiddagen. Jag tittar alltid på Vasaloppet. I eftermiddag däremot måste jag plugga lite. Ser verkligen fram emot när uppsatsen är klar.
Jag sover så hemskt dåligt hela tiden så orken finns inte riktigt. Känns inte så roligt med tanke på att det kommer bli ännu mindre sömn. Sov bra i typ 2 timmar inatt, drack ett par klunkar vatten vid tvåtiden för jag va så torr i halsen och började må så fruktansvärt illa att det inte gick att sova. Har sedan någon vecka tillbaka förvärkar också men inte så starka än iaf. Lillplutten ligger med huvudet neråt men det har inte fixerat sig än.

Igår rensade vi lite här hemma och åkte till tippen med massor av grejer. Tog ett kort på hur mycket vi fick ihop. Det mesta är rent skräp som bara blivit stående.

Inga kommentarer: