lördag 20 februari 2010

Tvätt överallt

Idag har jag iaf gjort något, har inte fått mycket gjort de senaste veckorna med först massa huvudvärk och sedan det här med nacken. Idag har jag iaf tvättat en hel del och dammsugit. Har ingen aning om var jag ska göra av all blöt tvätt men det får helt enkelt lösa sig på något sätt. Är verkligen värdelöst att inte ha någon som helst torkmöjlighet. Fattar inte att folk står ut med det i längden, särskilt när man måste tvätta så mycket på en gång eftersom det nästan inte finns några lediga tvättider. Som jag skrivit om tidigare är 85% reserverade för dem som bott här länge sen får vi samsas om resten och är det någon dag ledig ändå sen tar hyresvärdarna den. Dom har typ 40% av alla tiderna. Hoppas verkligen inte dom använder alla för då är det något sjukligt över det hela. Har för övrigt ingen aning om när jag kan få en tvättid nästa gång...

Ikväll blir det först lite OS nu och sen Melodifestivalen. Upptäckte att en lillasyster till en gammal klasskompis ska va med. Jag känner henne inte över huvud taget men kände igen namnet. Det är en grupp med fyra tjejer hemma från Västergötland. Ska bli intressant att höra hur de låter.

Inga kommentarer: