torsdag 18 februari 2010

AJ

Det senaste dygnet har varit allt annat än roligt, strax efter gårdagens inlägg började jag få riktigt ont i nacken. Inga värktabletter hjälpte så det gick ju sådär med sömnen. Idag har jag varit stel och haft väldigt ont, är riktigt skumt för det är bara på vänstra sidan av nacken och det strålar ut i axeln och ibland mot käken och ner i armen. Har testat tre olika typer av värktabletter och salva och har som vanligt haft varma kläder och sjal hela dagen. Visste inte riktigt vad jag skulle hitta på men gick och köpte en värmedyna och så länge jag ligger helt stilla med den på max är det ok. Vet inte vad jag skulle göra om inte Clas Ohlson fanns i centrum, det har räddat dagen mer än en gång. Hoppas verkligen det är bättre imorgon, annars måste jag nog stanna hemma från skolan, skulle kännas konstigt, har inte missat en skoldag sen i högstadiet.

Inga kommentarer: