söndag 21 februari 2010

Fler medaljer till svenskarna :)

Nu hoppas jag verkligen att det ger sig snart men tyvärr finns väl risken att det bara är början på något. I så fall hoppas jag ändå att det bryter ut snart för det är nästan jobbigare att vara halvdålig hela tiden. Tack och lov kan jag iaf ligga ner nu utan att behöva bita ihop för att det gör ont och jag kan röra på mig ganska bra, är bara lite stelt att titta neråt eller åt sidorna.

Måste ju nämna allt jag såg på tv igår/inatt, blev riktigt imponerad av herrarnas längdskidåkning, guld och brons :) Vilket lagarbete och vilken uppvisning.
Sen var ju resultatet av melodifestivalen inte väntat, trodde aldrig Skara-tjejerna skulle gå direkt till finalen, trodde Darin och Alcazar var självklara. Roligt för dom, hoppas bara dom inte blir diskade, dom är ju anklagade för låtstöld.

Nu ska jag tillbringa ytterligare en kväll framför tv:n, är inte så mycket roligt men det är iaf time team eller tidsresenärerna som det kallas här också ska jag äta av min 200 grams Marabou chokladkaka med russin och mandel :)
På tal om gott att äta visar dom krabbfiske på tv nu, krabba är gott, precis som allt annat som kan fiskas upp. Hoppas jag och brorsan kan ha tid att köpa och tillaga skaldjur, bläckfisk och annat gott någon gång i vår.

Inga kommentarer: