onsdag 24 februari 2010

Jag vill ha vår nu

Började längta ännu mer när jag var inne i några affärer och såg alla vårkläder. Är trött på dubbla byxor, enbart stora stickade tröjor, kängor, halsduk, mössa och vantar. Längtar efter roligare kläder.

Är jättetrött men känns lite tidigt att lägga sig, hade visserligen tänkt gå upp ganska tidigt men ändå. Tänkte gå på bokrean innan jag ska träffa min grupp i skolan klockan nio. Får väl kolla hur det går för herrarna i längdskidstafetten. Tycker det är ok att titta på fast att jag hatar att åka det själv (längdskidor alltså) men eftersom jag tänkt försöka mig på tjejklassikern någon gång måste jag väl träna det. Men det är inte aktuellt än på ett par år. Har för mig att det är tre mil man ska åka och jag var inte gammal när jag åkte en mil första gången så jag borde klara det med lite träning. Det svåraste måste vara simningen.

Inga kommentarer: