lördag 13 februari 2010

Födelsedagsfirande

Nu håller jag på att färga håret :) Det tar sån tid bara eftersom jag färgar ljusare än min naturliga hårfärg använder jag avfärgning först och eftersom färgen ska användas på torrt hår måste jag torka det emellan. Men nu sitter iaf färgen i, hoppas det blir bra.
Ska ut och äta ikväll men inte för att det är alla hjärtans dag imorgon utan för att fira mamma och brorsans födelsedagar. Mamma fyllde år i onsdags och Johan fyller år på måndag. Den här gången ska det firas här i Skövde, är skönt, vi brukar vara i Lidköping och det är lite segt att åka ända dit, dessutom måste ju alltid någon av oss låta bli alkohol för att komma hem igen. Idag ska jag visserligen hoppa över alkohol ändå eftersom jag haft sån hemsk huvudvärk den här veckan.

Inga kommentarer: