måndag 8 februari 2010

*Suck*, ge er...

Igår ringde den som skickade det där otrevliga mejlet för ett par veckor sedan. Jag svarade aldrig på mejlet för jag var rädd för att skriva något jag inte borde. Funderade någon sekund innan jag bestämde mig för att svara igår men jag önskar nästan att jag tryckt bort det. Den som ringde påpekade att den varit jättenervös och haft sömnproblem och att min förvärrade astma berodde på att jag är så stressad. (Min astma blev värre för typ två år sedan pga medicindosen.) Visste inte vad jag skulle svara på det mesta för jag blev ganska irriterad. Det är ju jättetrevligt att någon skyller sina sömnproblem på mig. Jag är för övrigt inte det minsta stressad över något. Jag är tydligen dum som inte vill ha någon serveringspersonal också, det har fortfarande inget med pengar att göra, jag bara vill inte ha det. Det kommer handla om att plocka ut dricka ur en kyl och ställa fram formar från ett värmeskåp och vad är det för fel på gående bord? Jag tycker det känns mindre stelt och jag som har svårt att sitta still mer än 30 min uppskattar att få röra mig lite. Dessutom vill jag inte ha några främmande människor där eftersom det också gör det stelare. Hoppas verkligen folk slutar va stressade snart, om jag inte är det kan väl andra låta bli.

2 kommentarer:

Martina sa...

Gående bord låter jättebra, det hade min kusin och det funkade hur fint som helst! Bara skönt att resa lite på sig :-)

Corleonia sa...

Tror ni löser det där jättebra. Det är er önskan som ska stå först :)Ser fram emot det :)