onsdag 17 februari 2010

Snart är det bokrea :)

Känns som att det finns en risk att jag håller på att bli sjuk igen, är onormalt trött, sov hela natten men va så trött när jag kom från skolan att jag låg i sängen i tre timmar. Hoppas verkligen det inte är något, hinner inte riktigt bli sjuk nu. Vill inte hamna efter med skolan.

Nästa vecka börjar ju förresten bokrean :) Har tagit ett par kataloger idag och som vanligt finns det massor med roliga böcker. Jag hade väldigt gärna varit hemma nästa torsdag men det går ju inte. Vi brukar alltid va på coop i Skara klockan sex på morgonen när bokrean börjar, de bjuder på frukost då och det brukar vara jättemysigt :) Sen är det lagom att åka till centrum och kolla på de ställen som öppnar klockan sju. Hoppas jag kan vara med på det nästa år. Hur som helst ska jag gå på rean men måste nog tänka mig för lite extra så jag inte köper för mycket. Pengarna behövs ju till annat nu och sen blir det ju eventuellt en resa till Gekås i Ullared :)

Inga kommentarer: