söndag 31 januari 2010

Kallt

Nu börjar det bli lite jobbigt att det är så kallt här inne, elementen är på max men det går aldrig över 18 grader. Borde ha vant mig men det tar tydligen tid, hemma i Skövde brukar det vara 23 grader och då är elementen nästan aldrig på. Vi startade ett när det varit 20 minus ute i ett par veckor. När jag bodde i Skara innan renoveringen av huset kunde det vara lite kallt ibland men eftersom gardinerna rörde sig för att det blåste in så mycket så kanske det inte var så konstigt. Här blåser det inte in men det måste vara dåligt isolerat. Jag brukar ju inte vara den varmaste personen vanligtvis, dålig cirkulation antar jag, mina händer brukar kännas som att ta i en isbit.

Känner mig lite nöjd med mig själv den här helgen, har städat ordentligt och gjort massa saker jag skulle gjort för en evighet sen. Har fixat lite med mammas födelsedagspresenter också, håller på att göra ett halsband och har köpt en ask med tulpaner på att lägga det i. Fanns en påse med tulpaner också så i den kommer det ligga lite hudvårdsprodukter. Nu kanske någon undrar hur jag kan skriva det här men hon vet inte hur internet fungerar så det borde vara riskfritt. Tulpaner är hennes absoluta favoritblomma så blev glad när jag hittade det där på Gallerix. Har ett litet problem med halsbandet bara, har ingen aning om vad som är lagom långt men jag får väl ta med mina tänger och lite extra grejer ifall det blir fel.

Inga kommentarer: