måndag 18 januari 2010

Hittade min favorit :)

Jag hittade RIX på min radio här idag :) Trodde inte jag kunde få in det, så det var verkligen positivt för jag vill egentligen inte lyssna på Megapol, lyssnade alltid på dom för 10-15 år sedan men gillar inte upplägget längre. Ska bli trevligt att vakna till mina favoriter imorgon :) Är morgonen bra så är chansen större att dagen blir bra. Måste bara tänka på att jag inte behöver gå upp så tidigt som jag brukar, imorse hade jag en timme över hemma och va på skolan nästan 40 minuter innan jag började. Jag vet att jag är seg på morgonen så brukar gå upp långt före jag egentligen måste men imorse var det nog lite överdrivet eller också var jag inte så seg som jag brukar.

Kom på att det är dags att börja tänka på födelsedagspresenter snart, mamma, lillebror och min gudson fyller år inom fem dagar i februari. Det besvärligaste blir nog brorsan, tiden går så fort, lillebror blir 23 år... Antar att om han inte har ett bra förslag blir det presentkort.

Inga kommentarer: