fredag 22 januari 2010

Vill se Grease

Jag vågar knappt säga det eller tro på det men mitt internet har fungerat någon timma nu, var en stor lättnad eftersom jag nu kunnat betala mina räkningar.

Sitter och tittar på biljetter till Grease som spelas på Göta Lejon i vår, vill jättegärna se den men det ställer ju till det lite när det är i Stockholm. Funderar på att stanna till i Stockholm under någon av mina resor fram och tillbaka. Mamma verkade kunna tänka sig att gå på den också. Men måste ju hitta ett hotell också som helst ligger på gångavstånd. Har verkligen inte råd med det men skulle va såå kul att se den även om den är på svenska.

Oj, nu springer klockan, ska se på tv om en halvtimma, är "Bröstsim och gubbsjuka" då :) En fars med Stefan och Krister ifall någon inte visste det :) Ska äta tacos ikväll :)

Får skriva om veckan som varit en annan gång.

Inga kommentarer: