tisdag 12 januari 2010

Stress

Jag har fortfarande inte lyckats plugga något vidare, känns inte så bra. Funderar på att försöka med grupparbetet istället, vill ju inte förstöra för någon annan. Skulle vara så otroligt skönt om jag bara kunde få vara hemma någon gång utan massa stress och tvång. Jag har alltid skoluppgifter, det ska jobbas och sen ska man träffa ALLA, plus hinna med massa saker hemma.

Var ju tvungen att tacka ja till jobb även fast jag kände att jag inte hann eftersom det såg så mörkt ut för Mikael med jobb, vi riskerade ju att förlora allt vi jobbat ihop, våran fina lägenhet, bilen, ja allt materiellt, plus vårens planer. Men nu har det löst sig, iaf i sex månader. Det är verkligen värdelöst att man är helt utanför alla system när man pluggat eller som det var för mig förra året, jobbat för lite.

Inga kommentarer: