måndag 11 januari 2010

Vill ha mitt schema NU

Det är riktigt härligt ute idag, bara tio minus och strålande sol :) Borde verkligen gå en promenad med kameran. Vet inte hur det är möjligt men det känns lite som vår i luften, ja jag vet trots massor med snö och tio minus. Sitter och försöker plugga men det går inte alls bra, håller på att tvätta lite samtidigt, måste ju se till att allt är rent till på onsdag när jag ska åka tillbaka till Norrland, något jag verkligen inte ser fram emot. Det enda positiva är att kylan inte märks lika väl där, jag fick inte ens nariga händer eller läppar.

Har redan tröttnat rejält på organisationen där uppe, jag börjar en ny kurs på måndag men det finns fortfarande inget schema tillgängligt för oss studenter, så jag har ingen aning om någonting. Vissa kanske tycker det är skönt men jag tycker om att veta iaf lite. Jag har klagat men det händer inte ett skit. Sen råkar jag veta att det finns ett färdigt schema för hela terminen och det gjorde det redan i mitten av december, anledningen till att jag vet det är att jag då frågade programansvarig hur schemat ser ut när vi har b-uppsatsen (i maj) och han kunde ge ett svar på det. Jag vill ju kunna boka biljetter hem i tid eftersom sj har ett så underbart system, när jag tvingas vänta kan det skilja 500 kr eller mer per biljett och det är ganska mycket pengar.

Inga kommentarer: