söndag 15 mars 2009

Två dagar kvar...

Två dagar och sju affärer kvar, underbart.
Jobbar på hotellet den här helgen, det känns numera som ett riktigt trevligt jobb, eller ja, det brukar inte va otrevligt men det är ganska jobbigt, stressigt och jag får ont i ryggen. Dessutom är det ju riktigt välbetalt jämfört med det andra, 11 kronor mer i timman.

Känns verkligen som att jag har en förkylning på gång men hoppas den iaf väntar ett par dagar till med att bryta ut, är tillräckligt pinsamt/jobbigt att vara i butikerna utan förkylning.

Jag har ju ett uppdrag till för samma företag, 1 timma varje onsdag ska jag vara på coop för att plocka upp varor och göra beställningar för Maybelline, helt jävla värdelöst 1 h och det måste vara på onsdagar. Jag har ju sagt upp mig så jag hade bara tre gånger kvar på det men i fredags ringde dom och sa att dom hade dåliga nyheter, (blev ju skiträdd innan dom kom till sak...) Loreal hade sagt upp det uppdraget med företaget ifråga med omedelbar verkan så jag slipper de sista gångerna, underbart :) Så tisdag är min absolut sista dag sen slipper jag det företaget resten av livet :)

Oj, nu måste jag nog äta lite frukost. Hoppas på en lugn dag idag, igår va det många förbokade rum så man fick springa mycket hit och dit. Det jobbiga med att ha ansvaret är ju telefonen, dom ringer från receptionen för att någon klagat på en trasig glödlampa, att det luktar ur golvbrunnen eller att det saknas en extrasäng någonstans och då måste man ju fixa det vilket gör att man hela tiden blir avbruten med rumsstädningen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad sägs om att fira att du slipper företaget nu på fredag? Kåren.

Therese sa...

Det hade inte varit fel, ska jobba på lördag men en liten stund ska väl gå :)

Anonym sa...

Nice!