onsdag 18 mars 2009

Kläder :)

Hittade en hel del fint på Cubus förut men köpte inget, funderar på ett par grejer, särskilt ett par långa t-shirtar som skulle va jättesnygga under min "skinnjacka". Skulle vilja ha ett par fina leggings till bara, skulle gärna vilja ha ett par som jag vet funnits på Gina Tricot men dom verkar ha sålt slut överallt. Får väl kolla på tradera, problemet är ju bara storleken, kan va svårt att gissa. Provade massa olika saker så jag tråkade nog ut Mikael jättemycket, jag brukar ju alltid shoppa själv eftersom jag brukar ta tid på mig. Ibland skulle det va kul med någon som gav lite råd, mamma brukar orka gå med mig men hon tycker ju allt är fint, brorsan (när jag drar med honom) är väldigt ärlig men vi har inte riktigt samma smak. Mikael har nog liknande smak som brorsan, inte för mycket färg och relativt stilrent, som som är inne just nu brukar de tycka är konstigt.

Inga kommentarer: