söndag 8 mars 2009

Massa bilder


Först bilder från vårat sovrum före renoveringen. Kanske inte de roligaste bilderna eftersom jag glömde ta kort innan vi bar ut möblerna, men det syns ju iaf att det är vitt, vitt, vitt...




Sängen fick faktiskt plats i köket, eller ja där vi har köksbordet ska man kanske säga. Va tvungen att lägga upp en bild på hur fin vår lampa/fläkt blev sen vi täckt den. Vi målade ju taket också men vi var ju tvungna att se något så vi kunde inte ta ner lampan.








Här är arbetet i full gång. Jag som satte upp all väv och jag måste säga att det blev riktigt bra för att va första gången :)













Såhär blev resultatet :) Det ser lite tomt ut men det ska upp lite grejer på väggarna så det blir bättre.




Va tvungen att lägga upp de här korten också.
Jag gillar ju att driva lite med folk ;) så jag
passade på när brorsan fyllde år. Finns några
interna skämt bakom det hela men han fick fina
rosa badsaker av mig :) Men eftersom jag är så snäll fick han en seriös present också :)
Här är en bild på mig också efter att jag klippt av typ 2 dm av mitt hår. Har inte bestämt mig för vad jag tycker om resultatet än, hade egentligen tänkt mig lite kortare ändå eftersom jag har lite svårt för just axellångt hår.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint det blev! Både rum och hår. :)

Therese sa...

Tack :)

Anonym sa...

håller med Sofia om att resultatet blev bra (både rum o hår).Kul att ändra lite ibland.

Therese sa...

Mm, va kul att göra något, särskilt eftersom vi inte gjort något med väggarna och vi flyttade in för snart fyra år sedan...

Anonym sa...

Rummet blev jätte snyggt och du passar jätte bra i den där frisyren :)

Therese sa...

Tack :)