söndag 22 mars 2009

Sova lite skulle inte va fel

Är väldigt, väldigt trött nu. Har jobbat hela helgen och i fredags var det kåren så det blev lite sömn den natten och jag mådde inte så bra igår... Har iaf sluppit jobba själv den här helgen och det var extra bra igår för vi pratade mycket och då fokuserade jag på något annat än att jag mådde dåligt. Men man får skylla sig själv.

Sitter just nu och tittar på "vårt bröllop i era händer", tycker det är kul, såg det förra veckan och dom lyckades verkligen jättebra, tror dom kommer göra det den här veckan också. Vet inte om jag är annorlunda för att vara tjej men jag har aldrig direkt funderat på hur jag skulle vilja ha mitt bröllop, för gifta mig tror jag att jag vill. Men å andra sidan har jag aldrig varit sådär tjejig så att jag inte har någon "drömklänning" mm kanske inte är så konstigt, inte ens när jag var liten klädde jag ut mig till prinsessa eller liknande. Tror jag lika gärna skulle kunna gifta mig i Las Vegas som i en kyrka här. Men vet att familjen/släkten skulle bli jättebesvikna om dom inte fick va med.

Inga kommentarer: