onsdag 11 mars 2009

Tre dagar kvar...

Det är verkligen nedräkning här nu, känner mig som ett barn som räknar hur många dagar det är kvar till julafton. Som tur är har det gått ganska bra idag förutom att dom på kontoret ringde och va arga för att jag inte lämnat några orderförslag i butikerna igår. Känns så jävla dumt att göra det när ansvarig inte är på plats så man kan förklara, dom kommer ju bara hitta ett orderförslag på sitt skrivbord sen och antagligen kasta det i papperskorgen med en gång. Men, men, idag har jag lämnat det där pappret. Dagen började ju ganska intressant också, det var en sån där situation där man inte vet om man ska skratta eller gråta, första affären jag kom till ska lägga ner om två veckor... Dom har så otroligt bra koll... Har fler exempel, nästan alla butiker här i Skövde har redan fått besök av märkets försäljare och undrar varför jag kommer och vill prata om samma sak, det undrar för övrigt jag också.

Funderar på att ta en dusch nu, tänkte gå upp tidigt imorgon, ska till Lidköping och Vinninga då och vill bli klar så tidigt som möjligt på dagen. Grejen är ju att om jag får träffa någon och göra det jag ska så tar ju faktiskt varje affär en stund. Hur som helst funderar jag på att duscha och fixa håret ikväll så slipper jag det på morgonen imorgon. Jag vet, det ser inte riktigt lika bra ut men jag prioriterar att få sova. Det jag plattat håller sig ok iaf.

Inga kommentarer: