måndag 16 mars 2009

En dag kvar :)

Jag gjorde precis ett test på facebook "vilken svensk är du?". Kan ju säga att det blev inte som jag väntat mig... Lasse Åberg... :) med den efterföljande texten: "Den självklara sötnörden med ett tafatt men charmigt sätt." Vet iof inte vad jag väntade mig men jag hoppas jag inte är riktigt lika tafatt som han iaf ;)

Är faktiskt redan klar med jobb för dagen, känns skönt och ännu bättre känns det att det är sista dagen imorgon :) Idag åkte jag till Undenäs (vilket ligger 6,5 mil härifrån) helt i onödan, hon jag skulle prata med var ganska sur och tyckte att hon märkte själv vilka produkter som utgår och vilka som är nya. Jag fyllde iaf i ett orderförslag och lämnade eftersom jag måste det men det åkte nog direkt i papperskorgen.

Har ju faktiskt glömt att nämna Melodifestivalen här i bloggen och jag trodde aldrig jag skulle säga det här men jag höll mer med juryn i år. Jag hoppades visserligen på EMD men kände samtidigt att så länge inte af Ugglas vann gick vad som helst bra. Ska bli väldigt spännande att se hur det går för Malena i Moskva, vad jag vet liknar ju inte den låten något Sverige skickat förut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med i resonemanget kring af Ugglas så tänkte jag med.

Therese sa...

Skönt att det inte bara är jag, hon verkar ju va väldigt populär vilket jag inte kan förstå.