tisdag 1 april 2008

Sol :)

Det är helt underbart väder idag, sol och ungefär 12 grader varmt, va precis och handlade och det va jättemycket folk ute, många som joggade naturligtvis, det vill jag också kunna göra sådär obesvärat men det är väl bara att sätt igång, skulle väl orka några steg... Skulle va coolt att bli sådär jättevältränad som jag var när jag va yngre. Tyvärr har det bara blivit sämre och sämre med att träna sen jag fick astma och särskilt efter gymnasiet. Fast på gymnasiet fick jag ofta höra att jag var för smal men det är inte så konstigt om jag inte gick upp i vikt jag gick ju minst en halvmil om dagen och åt ganska nyttigt.
Har pluggat lite igår och lite idag så nu har jag kommit pyttelite framåt, vill bli klar med den tentan jag håller på med, helst idag. Skulle va skönt att få den inskickad. Läste igenom vad vi kan välja att skriva om i b-uppsatsen igår och det skulle faktiskt kunna bli kul, men det är långt kvar dit... Fast den borde va påbörjad...

Inga kommentarer: