tisdag 8 april 2008

Problem

Om man nu vill kalla det för det... När pappa va i Tyskland i höstas köpte han med öl till mig, jag bad om ett flak men min lilla pappa köpte två, absolut inget fel med det men vi har helt enkelt inte hunnit drick upp så mycket även fast det är små burkar. Om det nu är någon som inte känner mig som läser det här så var det ingen olaglig langning eftersom jag är 23 och alltså får köpa min egen sprit. Hur som helst behöver ölen drickas upp och vi kom på tanken att bjuda hit lite folk för att få hjälp med det sista flaket men när vi tänkte efter känner vi EN person som dricker öl, nu finns det ju personer som lätt skulle kunna häva i sig allt själva men det är alltid kul med det sociala också, särskilt för mig som bara sitter hemma.

Vore faktiskt bra om vi bjöd hit lite folk för då skulle jag va tvungen att städa...

Inga kommentarer: