söndag 13 april 2008

Kamera

Sitter just nu och äter en väldigt onyttig lunch, men gott är det :) Baguette med skagenröra. Fast idag har jag faktiskt cyklat lite, kände att jag behövde komma ut lite så det blev en tur till stan och sen till maxi. Hittade en tröja som jag inte alls hade råd med men den fick följa med hem iaf, den kostade visserligen bara 98 kr men ändå och den är faktiskt inte svart...
Anledningen till att jag inte borde köpt den är för att jag nu till slut köpt mig en kamera, komplett hade ett jättebra erbjudande på precis den jag ville ha så det va lika bra att slå till. Håller på att lära mig hur den fungerar och har tagit några bilder.

Elektronikbutiker tjänar verkligen inte mycket pengar på mig, sist jag köpte något var för nästan tre år sen när jag köpte min mobil och den fungerar jättebra fortfarande så varför skulle jag byta? Har nog den inställningen till det mesta, jag använder det till det inte går längre, är möjligtvis lite petigare med kläder men jag skulle aldrig slänga något som fortfarande är ok, isf skänker jag det till någon typ av välgörenhet. Det enda jag tänker fortsätta använda är mina converse fast jag egentligen ville ha nya redan förra året men som sagt så prioriterades kameran den här gången, fattar inte varför conversen ska va så dyra, jag brukar visserligen aldrig köpa märkesgrejer annars men dom vill jag ska va äkta, men, men, vi får väl se, dom har spruckit ganska mycket. Kommer ju ha dåligt med pengar ända till i slutet av juli, känns ganska deprimerande, det är ju på sommaren man vill ha lite extra. Men jag behöver ju inte köpa några kläder eller så, får hoppas jag kommer i förra årets sommarkläder annars får jag väl träna lite vilket jag iof måste ändå om jag ska ta mig runt tjejmilen på en bättre tid, hoppas kunna vara 10-15 minuter snabbare, det är mitt mål.

Inga kommentarer: