torsdag 17 april 2008

Kul test

Gjorde ett test igår som heter "vuxenpoäng" bara för att jag var nyfiken efter det förra jag gjorde och det var ett spännande urval av frågor även här. Funderade på vad vissa gjorde där, dom hade inget som helst att göra med hurvida man är vuxen eller inte, t.ex. är du oskuld, hur dricker du ditt kaffe, har du barn, är du gift, har du körkort? Men lite kul va det, jag är tydligen 41 år, spännande... Det fanns ett fjortistest också men som tur var va jag verkligen ingen fjortis, där tyckte jag däremot att frågorna va väldigt träffande för en så kallad fjortis.

Har försökt städa lite här hemma idag (och pluggat förstås), fattar inte hur det kan bli dammigt så fort. Nu ska jag snart göra mig iordning för att åka till Falköping och dansen, näst sista gången idag, lite synd för även om det är jättesvårt så mår jag bra av det. Det kan ju verkligen behövas nu för jag mår allt annat än bra, är stressad av skolan och funderar på vad jag ska göra i framtiden.

Inga kommentarer: