lördag 12 april 2008

Inget

Vet inte om jag har så jättemycket att berätta idag, jobbade igår, va på dans i torsdags som vanligt, synd att det är så sent för jag har de senaste två gångerna jag varit där fått jättemycket energi och haft svårt att somna senare, somnade efter två någon gång och det är inte så bra när man ska upp fem timmar senare. Det kanske inte låter så farligt men när man ska jobba och hålla högt tempo är det inte kul. Har numera väldigt svårt att klara av sömnbrist, när jag var yngre var det snarare en regel att sova fem timmar varje natt eftersom jag somnad först när jag ramlade ihop i sängen.

Sitter och halvtittar på körslaget, är nästan lite avundsjuk på dom, jag har alltid älskat att sjunga men min röst blev förstörd av mina mediciner, undrar om den kommer bli som förut igen, tar ju inga mediciner alls längre... Jag sjöng ju i kör i många år men det var bara kyrkokörer och jag är inte troende så det kändes falskt, dessutom kände jag mig inte välkommen och det fanns folk där jag behövde bryta kontakten med för min egen skull.

Ska väl sätta mig och plugga nu, japp en lördagkväll, men jag måste...

Inga kommentarer: