torsdag 3 april 2008

Min födelsedag

Har nog aldrig fått så många grattishälsningar. Tack så mycket för dom :)
Det blev jobb idag iaf :( Men, men, det kommer kännas bra när lönen kommer i slutet på maj eftersom jag bara får typ tusen kronor från csn då... Det negativa är ju förstås att det tar tid som jag behövt till att plugga. Ska bara va hemma ett par timmar nu och sen ska jag iväg och dansa, vet inte riktigt hur det ska gå till men får väl ta det lungt. Hann iaf med att få frukost på sängen av min älskling imorse och de två Harry Potter böcker jag saknar så nu har jag alla :) Har köpt två glassar nu på vägen hem så jag väntar på att Mikael ska komma hem så vi kan sätta oss på balkongen med varsin glass. Det är ju jättefint väder idag också, håller tummarna för ett helgen blir fin så jag får va ute lite.

Inga kommentarer: