tisdag 29 april 2008

Vill veta

Sitter och väntar på någon form av besked, hatar att vänta på sånt, antar att det ser ganska mörkt ut, jag har inte lämnat in allt som behövs än... Får hoppas att dom som bestämmer vaknat på en extra trevlig sida. Hoppas jag får veta idag. Skrev ungefär 35 sidor i helgen och jag skriver nu medan jag väntar. Funderar på var krafterna kommer ifrån, jag har ju varit hur trött som helst den här vintern/våren. Aja, det spelar ingen roll. Hoppas bara jag slipper utså för mycket skit om jag inte klarar det, alla har superhöga förväntningar på mig och kommer bli hundra gånger mer besvikna än jag själv. Alla förväntar sig att jag ska klara allt så lätt och det är skitjobbigt, dessutom är det ingen som fattar att det faktiskt kan vara ganska svårt att plugga på högskola. Varje månad har jag haft cirka 2000 sidor att läsa och 30-35 sidor att skriva, mycket av det på engelska. Det är jätteintressant men mycket tuffare än det låter.

Inga kommentarer: