måndag 21 april 2008

VÅR

Är helt underbart väder idag, sol och 16 grader varmt, rekord för i år tror jag, iaf häromkring. Jag ska faktiskt gå ut om en stund och köpa glass.
Har varit hos optikern idag, det blev endagslinser så nu är jag väldigt fattig eftersom jag var det redan innan. Känns inte så bra... Det possitiva var väl att synen för en gångs skull var oförändrad.

Måste plugga MASSOR nu, det kommer saker ivägen hela tiden och nu på eftermiddagen somnade jag och sov i nästan tre timmar, inte bra, jag som försöker att inte sova på dagarna men ibland blir jag såå trött och det hade väl inte varit några problem att vila en halvtimma men jag brukar somna och sova ett par timmar. Ska väl tillägga att jag faktiskt sover på nätterna...

Nä, nu ska jag bege mig och och kolla in vad det finns för glass =)

Inga kommentarer: