onsdag 16 april 2008

Aprilväder

Har nog inte så mycket att skriva idag heller, försöker plugga men utan större resultat. Det är engelskan som förstör nu igen, om det nu bara hade handlat om ord som hör just till arkeologin hade det väl varit en sak men min engelska är nog knappt på högstadienivå, nu tänker alla att jag överdriver men tyvärr, det är sant, jag måste slå upp även de enklaste ord som alla andra lärde sig i sjuan eller åttan. Ändå har jag blivit jättemycket bättre, jag vill ju kunna förstå...

Idag är det verkligen aprilväder ute, ena stunden skiner solen och nästa regnar det massor, funderade ett tag på att cykla en runda men sen började det ju regna. Cyklade iaf igår, tog en omväg på en halvmil när jag skulle köpa senaste Elle, va hur jobbigt som helst, va helt slut efter 500 m men det gick, fast i backarna va jag tvungen att gå.

Nä, måste nog återgå nu, om jag blir färdig med det jag gör nu minskar jag det jag ligger efter med en månad.

Inga kommentarer: