onsdag 23 april 2008

Suck

Just nu är allt jättejobbigt, har hur mycket som helst att göra och har fått rejäla sömnproblem vilket inte gör saken bättre. Inatt har jag inte sovit någonting så för en timma sedan tyckte jag det var lika bra att gå upp och plugga eftersom det ändå är det jag tänker på. Provade alla mina gamla knep för att sova inatt men inget fungerade och hade det inte varit för att jag igår lovade att jag skulle jobba idag hade jag gått upp mycket tidigare för att plugga. Hoppas det går bra på jobbet idag bara. Är glad att dom ringer och frågar om jag vill jobba men just nu hinner jag verkligen inte det så det får bli idag och inget mer, är bara som sagt rädd för hur kroppen kommer reagera, har haft mycket hjärtklappning de senaste dagarna tillsammans med tusen andra stressymtom. Samtidigt är jag jättearg på mig själv för att jag har haft tid på mig. Tycker riktigt synd om Mikael just nu som måste stå ut med mig, jag är inte rolig när jag mår så dåligt men det är skönt att ha en famn att krypa ihop i när det känns som hela världen ligger på mina axlar.

Inga kommentarer: