onsdag 2 april 2008

Jobbat

Har jobbat idag, va ganska jobbigt eftersom vi nu ska hålla ännu högre tempo, vi ska göra tre rum i timmen och det funkar väl om rummen är i ok skick, med har två personer sovit där och det är skitigt och mycket skräp då går det inte. Fick ganska ont i ryggen idag också, brukar bli lite stel och så där långt ner på ryggen när jag kommer hem men idag kände jag av det ganska mycket redan på eftermiddagen. Har smörjat med smärtsillande muskelsalva så nu är det lite bättre, är väldigt glad at jag upptäckt de salvorna, trodde inte dom skulle funka så bra som dom gör.
Skulle jobbat imorgon också men det verkar inte som det blir så, chefen hade nog blandat ihop dagarna men hon skulle ringa imorgon om jag behövdes, fast egentligen är jag gärna ledig, inte bara för att jag har ont i musklerna, är ju aldrig fel att vara ledig på sin födelsedag. Fattar bara inte att jag fyller år nu igen, blir 23 för den som undrar. Eller ledig och ledig, måste plugga hela dagen, ser ju ut att bli fint väder så jag hoppas på att kunna hinna va ute lite. Skulle va mysigt att fika någonstans imorgon eftersom jag inte ska fira på något annat sätt imorgon men jag vet inte med vem isf.

Inga kommentarer: