fredag 16 april 2010

Städar och ser på tv

Somnade på soffan nu ikväll, inte så bra, vill ju sova på natten. Fattar inte att jag kan vara så trött så jag somnar efter att ha sovit hela natten och bara varit i skolan fyra timmar. Var inte ens uppe tidigt... Jag blir mycket tröttare av att plugga än av att jobba. Kan ju vara för att jag gör för lite och inte har några som helst rutiner.

Ikväll är det Miss Marple på tv, hoppas det finns något efter det också. Försöker städa lite här också, har varit och slängt tre påsar med tomma förpackningar mm på ett sånt där återvinningsställe. Ska försöka göra snyggt här, ta en bild på soffan och lägga ut den på blocket. Kan ju som jag skrivit tidigare inte ta med den hem igen. Är hemskt svårt att veta vad jag ska försöka få för den bara, den kostade 1300 ny i augusti och är ju inte använd så hemskt mycket men jag måste ju verkligen bli av med den inom två veckor. Vet att folk inte gärna ger så mycket för begagnade grejer, de förlorar värdet så fort de lämnar butiken.

Inga kommentarer: