fredag 23 april 2010

Jag har köpt en blommig väska :)

Idag har jag shoppat en del :) För flera månader sedan la jag upp en bild här på bloggen på en blommig väska men jag köpte den aldrig då, det har jag däremot gjort idag. När jag kom in på Gina Tricot hängde den bland reagrejerna så då fick den följa med hem. Har även köpt en ny deo på Body Shop, hoppas den är bra, har svårt att hitta en bra deo. Jag har problem med att de inte håller en hel dag och jag tycker det är så hemskt tråkigt med alla vita fläckar de gör. Ska testa imorgon så får se hur domen blir. De senaste åren har jag lagt mer pengar på deo än på något annat i badrummet för att de ska va bra men ingen har än så länge klarat alla mina krav. Det var en nyhet hos Body Shop så när jag köpte den fick jag köpa body butter för halva priset, så jag frångick min vana och köpte en, jag har nästan kliat sönder mig det senaste så behöver en fet kräm och den luktar såå gott, valde körsbärslukten. Problemet är att det är en burk och inte en flaska så skulle behöva en spatel liknande sak för man ska ju inte ta med fingrarna i något sånt. Har letat på massa ställen men inte hittat, har ett par hemma så får väl ta en plastkniv så länge.

Inga kommentarer: