söndag 22 november 2009

Mitt tentaplugg går inte alls :(

Satt hur länge som helst och leta svar till första uppgiften för att sedan inse att jag inte har den artikeln som man behöver. Vi har en pärm med artiklar till varje moment, jag kopierade allt som fanns i den för ett par veckor sen men den här artikeln måste tillkommit senare utan att någon sagt något, dessutom är det låst där den står på helgerna så får ta mig dit imorgon. Uppgift två är jätteskumt formulerad, vi ska jämföra två författares synpunkter på det industriella arvet och dess bevarande osv men jag har läst all litteratur och de skriver bara ren fakta, typ hur denna typ av kulturarv växt fram. De har alltså inga egna åsikter någonstans. En tjej i klassen har redan skickat ett mejl till läraren så vi får se vad svaret blir. Mitt problem är ju att jag måste va färdig imorgon eller på tisdag, tyvärr måste jag lämna ifrån mig en av böckerna imorgon, lånetiden går ut och det är kö på den. Men i värsta fall får jag väl ta med mig allt hem och skicka tentan i ett vanligt brev. Vill verkligen undvika det, blir mycket extraarbete och en väldigt tung väska. Sista uppgiften har jag inte tittat på än men hoppas den är ok. Funderar på att göra det nu, ska iväg på bio sen.

Inga kommentarer: