onsdag 18 november 2009

Hade gärna sovit vidare

Idag känner jag mig väldigt trött, måste verkligen att försöka att inte somna när jag kommer hem från skolan utan sova inatt. Hoppas det är bara lite bättre väder idag och jag hoppas att det blir lite ljusare, nu när det varit så dåligt väder och mulet känns det som att det aldrig blivit ljust på dagarna och bara det gör mig trött. Igår var det extremt, gatulyktorna skulle lätt kunnat vara tända hela dagen. Men nu ska jag snart iväg på föreläsning och seminarie, en fortsättning från igår på temat sopor och anledningen till att vi har det är att en soptipp också enligt vissa går att se som en typ av "museum" där finns det liv vi inte vill visa upp och det vardagliga, det är kanske det som visar mest om människan. Ok, det där kändes en aning flummig men iaf.

Inga kommentarer: