fredag 6 november 2009

Nu behöver jag inte tveka

Jag är sjuk, Mikael är också sjuk, funderade ju på var jag blivit smittad men Mikael påminde om att när vi var hos hans farföräldrar i helgen var hans faster och en kusin där, resten av den familjen låg hemma sjuka så eftersom vi blivit sjuka på exakt samma dag är det ju ganska troligt att de hade någon smitta med sig. Jag tror inte på någon gud men känner ändå för att tacka för att vi träffade dem i söndags med tanke på att vi träffade Liv i lördags, det är det enda som känns positivt. Annars känns allt ganska tungt nu, förutom allt annat var Mikael på besiktningen med bilen idag och fick massa anmärkningar som måste va fixade inom en månad, jag trodde faktiskt den skulle gå igenom :( En liten positiv nyhet nu skulle inte skada... Jag skulle nog bli överlycklig om jag vann tio kronor på en lott i nuläget...

Inga kommentarer: