tisdag 10 november 2009

Ibland blir det inte som man tänkt sig

Igår åt jag tacos och eftersom jag hade kvar tänkte jag äta det idag också, när jag plockade fram grejerna ur kylen märkte jag att gurkan va väldigt kall, sen inser jag att den är djupfryst. Jag har ett litet kylskåp med ett mini "frysfack" längst upp, det är inga dörrar på facket så jag hade för tillfället vridit upp kylen på max för att jag hade glass i frysfacket. Hade köpt glass eftersom jag gillar att äta glass när jag är sjuk men nu har jag ätit upp det sista och vridit ner kylan igen. Det fick bli tacos utan gurka idag, antar att ni vet att fryst gurka som sedan tinar är ganska sladdrig... Just gurkan låg på hyllan under frysfacket men det är ändå en bra bit emellan. Tänkte på det precis när jag handlat igår och la det mesta väldigt långt ifrån men glömde väl bort det när jag hade bråttom att lägga tillbaka allt när jag ätit igår. Jaja, lite komiskt va det :)

Inga kommentarer: